Tuesday, October 12, 2004

sibuk

\(Panass..naseb ada kipas)/

In the name of Allah...

Sangat busy nampaknya seurang aku hari ini.. belajo bende baru...pahtu tak paham... pah tu tempat kiterang tak der aircond..sangat panas oo..pahtu berbahang lagik tu...
Nasib baek lah ada kipas tmnet ni... kiranya kipas ni penyelamat aku ler kat sini... ehehehehe thanks kipas.. tanpamu panas ler diri seurang aku nih...
Thanks pada pemberi tu... huiyooo..dapat kipas aku... besh besh

Ish aku tak paham betoi bende alah nih... naik tensyen di buatnyer... takpa..slow slow... jgn kelam kabut...

Erk..Mr Ariep..aku hampir terlopa besarday ko... Hepi Belated Besarday ek..udah tuo ko ek..sama umor ngan aku dah...
Aku kebuntuan idea..pagi tadik idea berasap-asap... udah tengah ari nih... terus kering idea aku....
Ukes ar gtg now..
Sayoonara..MMMUUUUAAAHHHHH

No comments: