Thursday, October 14, 2004

Ramadhan

\(RAMADHAN MENJELANG TIBA)/
In The Name of Allah......

Alhamdulillah, tak lama lagik nak pose...Alhamdulillah..InsyaAllah dapat lagik aku sambut Ramadhan nih..persiapan bulan Ramadhan ni aku dah beli dah.. persiapan untuk sahur pon dah ada... aku ni wajib sahur, kalau idak...mulalah aku ni jadik mamai, tak tentu hala...memandangkan rasanya kiterang takkan masak kat umah nih.. so aku kena buat juadah sahur yg sangat simple..just masak air panas dan tuang dlm mug campur ngan instant oat yang aku beli sebungkus tuh... harap2 buleh bertahan..Almaklumler.. perut aku nih mudah sgt mintak di isi..aku harap sempena bulan mulia ni, perut aku tak meragam.

"Adakah aku semakin jauh dari MU?
Adakah aku semakin alpa dengan duniawi?
Kenapa saban hari aku rasakan aku semakin jauh dari MU?
Aku rasa semakin hari aku semakin mementingkan dunia..
Semoga dengan kehadiran Ramadhan ini aku akan lebih hampir denganMU
Berilah petunjuk pada ku Ya Allah.."

No comments: