Saturday, October 16, 2004

\(SELAMAT BERPUASA)/

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN DAN SELAMAT BERPUASA,BERSAMA-SAMA KITA MENGGANDAKAN AMALAN DI BULAN MULIA INI..INSYALLAH..
Hai, salam ceria salam sayang dariku untuk semua..ehehehe,
korang poser tak? sapa tak pose mmg nak kena rotan..muahahaha

Time kasih pada kengkawan yang anto sms semalam, termasuk ler
Epol dan kakak kesayangan aku.
Semalam first day terawikh kan? best ar Kak Sue dapat terawikh
kat masjid baru..aku gak yang semayang suran-suran..huhu

Sempena bulan pose ni aku nasihatkan pada diri aku dan korang
gak, buatler kebaikan banyak2 sementara ada kesempatan. Kita
tatau penghujung usia kita bila, sementara ada masa nih gandakan la
amal kebajikan.. chewah..mcm baek jek aku nih..takder,aku
sekadar mengingatkan diri aku nih,aku nih kekadang leka gak.So
mari ler kite bersama-sama mengingatkan antara satu sama laen.

Erm..itu sajelah entry untuk kali ni yek.. sebelum tu renung2kanlah ayat ini...

RASULULLAH saw bersabda maksudnya: Sesungguhnya Allah tidak memandang kepada rupa paras dan harta benda kamu, tetapi Allah hanya memandang kepada niat hati dan amalan-amalan kamu.

Salam ceria salam sayang..SELAMAT BERBUKA PUASA...
Wassalam

No comments: