Monday, July 05, 2004

Thanks A Lot My Friends

Assalamualaikum...apa kabo sumer?
wah.... pepagi aku bukak blog aku terkejut tengok perubahannya... nampak lebih cantik dari yang aku buat dulu..
Terima Kasih pada kengkawan yang membantu diri aku ni... terutamanya pada Miss Nile, Miss Tipah dan Mr Bard... thanks kengkawan... aku hargai sangat.. kalau nak harapkan aku yang buat..memang takkan jadi camtu la muka blog aku ni... maklumlah, aku kan bizi jek dengan dunia aku yang tersendiri... thanks a lot my friend (my new friends)
walaupun kite baru saja berkenalan di alam siber ini namun korang sumer tetap membantu diri ini.. terima kasih..
Ya Allah gembiranya hati ini..
Buat Mr Alfi.. sorry ek..sbb aku rasa bersalah bagi hak yang ko telah amanahkan pada aku tu pada orang lain.. sbb aku ingat maybe aku akan dapatkan yang lain untuk ko sebelum ko mintak... sorry... dan buat Mr Alfi terima kasih banyak sbb sudi masuk blog ni...nanti kalau rajin lagik masuk ar tengok ek...

No comments: