Friday, July 02, 2004

Kenangan

Assalamualaikum...
erm..semalam tak der mood pun nak buat jurnal ni, sbb smalam connection kat sini takder mood jugak... sat ada sat takder... malam semalam p makan ngan kak su kat seksyen 20.. kitorang pesan tomyam..tak berapa best ar sbb kedai lain, tak mcm slalu yg kitorang mkn tu... pastu aku beli burger plak..ehehehehe..kuat makan aku ni..mana badan tak mengembang.. pastu balik dr mkn kuarkan duit buat beli topup ngan ring ring kad.. abis ar rm50.. balik uamh tgh makan burger tu OBK plak call, mintak tolong tanyakan lab mana yang kosong untuk esok..aku pelik lah mamat cina ni, kat aku jugak dia nak mintak tolong, kat aku jugak apa2 hal pun dia nak kabo... padahal no handphone aku ni no. johor..bebudak lain kan ada yang nombor selangor ni, burhan ada , jiha ada , ju pun ada.. aku tak kisah org nak mintak tolong..tp aku pelik gak ar..erm..tapi maybe dia lbh selesa ngan aku kot...ehehhehehe... bestnya rasa bila orang hargai kite.. aku sentiasa hargai kawan2 aku, orang2 yang sudi berdampingan dengan aku..aku hargai sangat..
pastu dlam pukul 4 pagi aku bangun sembahyang, pastu kemas barang2..sbb ari ni balik dr opis kak su terus jemput balik kedah... banyak ar barang2 aku,lepas abis iron baju sume, kemas2 terus tido...sampai opis aku terus telefon mak aku tanya kaba, ckp ari ni lepas balik kerje nak terus ke kedah, mak pesan elok2 jgn drive laju sangat... tanya pasal shira.. aku ckp ngan mak aku, nak belikan shira apa ek? mak aku kata takyah ar asyik beli baju jek , nanti lama2 tak muat..pastu aku cakap ar, belikan buku lah, tergelak besar mak aku, budak tu tak lepas hari lagi,belum boleh tengok lagi dah nak belikan buku..ehehehhehehe..apalah aku ni..
erm..sampai opis dpt offline msg dari nile, dia kata dia susah nak online skang ni, bizi sket..erm takperlah tp bilanya aku nak blajo dari dia ni..erm, takper ar ..nanti2 ar..

No comments: