Friday, July 09, 2004

Background Colour

Background Colour

Assalamualaikum..
Bismillahirrahmaanirrahiim...

Apa kabo semua kengkawan? Sihat? ^-^

Erm..kalau korang sumer perasan, background blog aku ni dah bertukar kaler... ada orang komplen warna background yang dulu tu... sakit mata katanya sebab terang sangat..kaler oren... dengan skrin skrin dia sekali kaler oren.. so semalam aku tuko kaler background dah... tuko kaler pink... jiwangnyer..err... Kak Su , ok tak kaler ni?
Kalau korang ada nak komen pasal blog aku ni just tulis kat comment bawah tu ek..

Erm... semalam aku keletihan sangat... tertidur masa tengah membaca.. bangun bangun dah pukul 6... terlepas aku nak bangun malam... dah lah semalam malam jumaat... letih dan mengantuk tahap maksimum... lepas semayang Isyak , baca Al-Quran terus landing atas katil lepas tu terus hanyut di bawa arus... nasib baik aku tertidur dalam bilik selalunya tu aku tertidur atas tilam depan tv... kira malam semalam terurus sket diri aku....

Erm .. nak citer apa ek? takder topik menarik, cuma semalam masa tengah tunggu Kak Su amik balik dari opis ni, aku call mak aku.. mak aku kata dalam 20++ ni nak buat kenduri untuk Shira... anak sedara aku tu dah cukup bulan kan.. so dalam adat kitorang ni ada buat kenduri sikit, orang Melayu sebut kenduri Cukur Jambul.. dalam bahasa aku pulak di sebut "mendrek tojang" kalau di alih bahasa ke Bahasa Melayu maknanya "naik buai".. cemana dah rupa anak sedara aku tu ek...first and last aku tengok dia masa dia baru lahir bulan lepas... dan aku jugak yang telah dipertanggungjawabkan oleh abang aku untuk memberi nama pada anak saudara perempuan aku yang sulung tu.. so terciptalah "Nur Insyirah Alwani Binti Januar".. dialah cucu mak aku yang nombor empat merangkap cucu sulung perempuan...mesti mak aku sayang giler kat dia..sebab dah lama mak aku nak cucu perempuan... ehehehehe..kalau nak tunggu aku dapat anak maybe lambat lagik kot..ihiihihi.. calon calon pun tak ada....

End....







No comments: