Monday, September 08, 2008

Rumahku Berubah Wajah

Assalamualaikum...

selamat berpuasa.... aku dh tukar template rumahku ini... tukar warna cekelet plak.... sebenarnya ingatkan masih nak pakai template lama tp tak bleh plak atas sbb2 teknikal ...hhuhuuhuhu...
sebenarnya kalau tgk aku punyer blog archive ku..aku mula berblog sejak tahun 2004..maksudnya dah 4 tahun aku ada blog...
kalau dulu rupa blog ku ini aku buat sundrik pakai coding2 html... pening la jugak buatnya..ubah sana ubah sini... tapi sekarang dah mudah..just cari template yang berkenan dengan citarasa pahtu copy n paste..senang jek..tak yah pening2 pale nak cari coding2... senangnya sekarang kan..
begitu juga dgn layout sidebar..semua blogger dah siapkan... just klik2 jek... kalau dulu aku siap masuk coding2 segala baru bleh....

tu citer zaman lampau... sekarang ni maybe aku akan sentiasa tukar2 kot rupa blog aku nih... maklumler dah senang kan...nguih2..

ok...sekarang aku nak bg tau.. aku ada bukak kedai online.. cuba tgk kat tepi atas tu...
Sila2 la menjenguk dan membeli yer...
(wow tulisan bosa tu)

free glitter text and family website at FamilyLobby.com
www.sakurasshop.blogspot.com

No comments: