Friday, September 12, 2008

Gempa lagi....

Huhuhuhu...jishin lagi...

semalam masa aku masih nak tido lagi..lbh kurang pukul 9 lbih.. waktu mesia 8 lebih..pagi taw...huhuuhhuuhu... malasnya aku...pkl 9 masih nak titon lagi...

pahtu masa tgh duk mamai2 lagi tetiba katil bergegar2..tp tak la kuat sangat..gegar ala2 manja gitu... lama gak ar... pahtu lama tu br aku ckp ngan my laling td ada gegar2... pahtu my laling cek kat tenet...rupanya ada jishin lagi... kat pulau ni plak tu...hohhh????? kat hokkaido ni lah... 7.0 tu... tp apsal tak kuat sangat ek...amboi..mulut..nk rasa sgt ker??? nggak ngakk...

ni merupakan kali ke2 aku rasa jishin ni..mula2 tu bulan 8 kot, tak hengat tp sejak pindah sini la... yg first tu... tgh malam..memang gegar kuat la... aku ni tak terpk pun tu jishin.. aku ni terpk bende lain plak... ala..bende tak nampak... maklumler br pindah umah... mana ler tau kan.. kebetulan plak sblm tido tu aku duk baca kt forum pasal cite misteri2 ni...tu yg terikut2 tu... macam2 ayat aku baca.....punyer le takut.... hahahahhahahahahha
pahtu pagi2 tgk tenet ada jishin rupanya tapi kat belah bawah la...area2 tokyo bawah nun..kat pulau ni takde... tp rasa kuat gak...

tp org2 jepun ni ilek jek... tak dek pun kecoh2..dah biasa kot... pahtu ckp kat sensei tu ada jishin, dia blh senyum jek.... ala , depa ni dh biasa sgt kot dgn gegar2 ni....
kalau kat mesia ni bergegar2 ala manja pun habis berangkut semua turun dr apartment....

ok la..celotehku pasal jishin(gempa)..

ok..kat sini nk promote lagi... kat kedai aku ada jual tudung FAREEDA taw... ala pernah masuk utusan taw...cantik... ni bukti tudung ni pernah masuk utusan. klik sini..

Sila2 masuk kedai ku di kedai onlineku

2 comments:

Suhaila Tahir said...

Salam iela...

dah tuko umah rupanyer...siap jual tudung lagi lak tu...dasyat btol...
apapon, ganbatte

Unknown said...

wahahahhahaaa...nak raya kak..kene la cat umah...hihihihihihihihihi
ala... main jual2 jek....

ganbarimasu