Saturday, April 23, 2005

last day

\(LAST DAY)/

huhuhu... ari neh hari last aku kat sineh... setelah hampir 7 bulans aku memerah keringat dan otak di sinin... huhuhu...

Ku pasti merindui suasana di sinin.. huwaaa!!! tp apakan daya... perpisahan dan penghijrahan itu penting...demi mengejar ceta-ceta... kugagahkan jua hati meninggalkan tempat ini..huhu...

Di saat kemesraan mula berputik dan bertambah serinya dengan kehadiran Fizah dan Adek.. terasa mesranya kami.. tetapi kemesraan itu sebentar saje..huhu.. kupasti merindui kalian..

Orang kata kalu takut berpisah jangan bertemu..tapi pertemuan itu perlu...
Semoga pertemuan di dunia akan membawa ke akhirat...

Kak Ayu,Abg Jep,Fiza,Encik Boss,Shamsul,Abbashah,Hafizah dan Adek... semoga berbahagia selalu..terima kasih atas segala-galanya..halalkan ilmu dunia dan akhirat yg diberi..juga makan minum...
Kenangan bersama tetap terpahat di sanubari.. chewahhh..huwaaaaa

Pah ni tak dgr dah gurau senda kalian..terutamanya Adek... aku pasti merindui dia.. huwaaaa!!!!!!!!! tetapi hidup musti diteruskan walau apa yg terjadik..

Next week aku bercoti sebelum meneruskan kehidupan di tempat baru.. so kalu nmpk blog aku tak berupdate tuh..aku masih di kampung ar.. melepaskan kerinduang ngan family tersayang... dah lama aku tak balik kampung neh..

Ok.. kalu ada sapa2 rindu sama aku... korang tau mana nak carik kan? ok take care....
InsyaAllah jumpa lagi 2 minggu akan datang...

SAYOONARA

No comments: