Wednesday, April 20, 2005

emel

\(Setahun sudah berlalu...)/

Erk ada uran kata nk tutup blog dia,pahtu nak pass kucin dia kat aku soh jaga...sekali tgk..aik? tak jadik plak..apa daaaa.....

Hari ni 20 April 2005,genap setahun aku kirim emel kat seseuran. Dan sampai skang nih emel aku tak berbalas..dan genap setaun tuh jugak ar kami putus kawan. Silap aku kah? salahkah aku bg emel acam tuh kat beliau? senangnya ikatan persahabatan diputuskan.. kami kawan dari form 1 sampai masuk U sesama... pahtuh disebabkan emel yg aku bg beliau setaun yg lepas dia trus ilangkan diri.. huhuhu... takper lah... nak buat acam mana.. kalu beliau masih anggap aku kawan beliau,beliau akan contact aku...

Erk..bebudak kat upis neh dah honeymoon...mentang2 boss tak ckp apa... oooo..korang.. mkn gaji buta ek..

Hmm esok Maulidur Rasul..mari bersama-sama kite memperingati kelahiran seorang manusia yang paling agung di dunia ni.

Jumaat ni aku ada exam... doakan kejayaan aku ek?

No comments: