Wednesday, May 04, 2005

\(KEMBALI BERAKSI)/

Assalamualaikum...kepada pengunjung2 dan kengkawan ku..apa kabo sumer?Semoga sentiasa di bawah lindungan kasih dan rahmat Yang Maha Esa.Setelah lebih seminggu aku mencutikan diri aku..kini ku kembali.
Sekarang ni aku dah berada di upis baru...dan InsyaAllah next week kami akan berpindah secara rasmi ke upis yang baru. Keadaan kat sini? Alhamdulillah... sangat tenang dan serunuks...kami berempat jek staff kat sini campur ngan boss 5 uran ar.. boss,firdaus,syed,aku dan cik paah... aku,syed ngan cik Paah ni mcm biasa sentiasa memeriahkan majlis... hohohoho...

Selama seminggu aku bercuti,macam2 peristiwa berlaku... ermm...duduk kat kampung sangatlah menyeronokkan... melepaskan rindu pada family tersayang,terutamanya ngan mak... anak2 sedara aku dah semakin membesar walaupun badan mereka kicik2 lagik... Insyirah... aku dapat jaga dia selama sehari..hohohoho mcm lama sgt..tp takperlah sehari pun dah cukup bermakna bg aku...aku mintak abang aku bawak anak dia (Insyirah) tu ke rumah sbb aku nk jaga beliau.. kire dapat ar aku jaga sehari..besh pa.. menangis jek budak tuh aku kurjakan..ahahahaha... si Irfan plak jd bodyguard aku..pantang nmpk aku pakai tudun... terus menempek kat aku.. "nak itot"...

Kucing2 aku plak dah semakin membiak...ehehehe tp sekor kucing aku mati..huhuhu... Si Manja aku tatau ar apa crite..mmg beliau takkan balik dah kot umah aku tuh..huhuhu..

Sebelum tuh aku nak citer 25 April ari tu aku p ke Pesta Buku Antarabangsa kat PWTC..aku p ngan cik Paah.. srunuk tak terhingga berjumpa ngan Abg Rodin aka Brader Macho..tp paling besh aku dpt jumpa Pakcik Kordi dan lembu beliau..errrkkk..tp lembu bliau tak der sbb lembu tak dibenarkan masuk ke PWTC..hohohoho... beshne tak terkira jumpa Papan,Ciku,Manggis,Pac,Lalang..dpt jugak ar lukisan katun dierang... Terima kasih Brader Macho sbb bg Majalah BS free...thank u so much... hari tuh byk gak ar aku beli majalah.. Cik Paah pun tak pasal2 turut terjebak sama dalam kancah katun neh..ahahahahhaa.. bagus bagus , aku berjaya mempengaruhi beliau dgn dunia katun aku neh... bagus bagus.. satu perkembangan yg cukup memberangsangkan... sama-sama mengatunkan diri.. hohoho.. tak ketinggalan..buku2 anak2 sedara aku tuh... buku kaler2lah..buku ABC lah.. pendek kata macam-macam ada....

Buat pengunjung2 Sakuraku yang sgt dialu-alukan,sori tak sempat balas msg.. so skang aku balas..

angles Falls: haiiii--> hai jugak

Hifzaili: pin.. pin... datang menyibuk boleh..
--> pon.. pon.. datang ar.. buat2 sibuk ar kat sinih

brad: slamat bertukar angin. selamat gumbira jumpa pakcik kordi
--> terima kasih brad..saya berasa sangat gumbira berjumpa itu pak cik kordi..ehehehe

sakura: ada msg best2...send ngan aku
--> msg apa erk? nnt kalu ada aku send ar

nahwanz: hui2..hehe..
--> lo.. hui2 jek? hehe jek ker? dah burun bukus blom?

tajamfikir: Akum, salam ukhuwwah, sebarkan wangian sakura ke seluruh alam­­
--> w'salam..ehehehe..semuga tersebar luas ke seluruh alam..salam ukhuwah gak..

emi: iiiii sekom..
--> haii emi..erk sekom tuh mende gak??

No comments: