Monday, June 28, 2004

Isnin yang membosankan

Assalamualaikum...
hari ni kali kedua aku tulis jurnal aku ni, walaupun aku tau takder sapa yang akan baca melainkan diri aku sendirik..hmmm...busannya, projek aku buat guna flash pulak, aku dah bersungguh-sungguh study PHP..but i'll try to study it later,i must get the experience to use it... kuatkan semangatku, lapangkan fikiranku untuk menuntu ilmu Ya Allah.. ni pun aku dah keboringan mengadap buku ni, nasib baik dalam Bahasa melayu, kalau english lg teruk mata aku ni nak membacanya...
aku still cari jalan untuk memperbaiki blog aku ni, tp so far no fedback from gengjurnal members, aku nak try cari source code bende ni, senang sket aku nak alter blog aku ni..aku jeles tgk org lain punyer jurnal, canggih canggih, aku yang budak IT ni hampes tak jumpa source lagik, nak buat pun tak reti.. ntahapapa...

No comments: