Wednesday, April 14, 2010

iman lagi

huhuhu...pasal iman lagi... kali ni demam dah agak kurang, tak lah panas sgt mcm semalam...semalam asek melepek jek... 2 kali masuk ubat roket tu... banyak kali tuam badan dia...tgh malam ok la...dia dh boleh panjat sofa n lompat mcm biasa, conteng2 buku....

tp ari ni dia cirit birit plak... huhuhuhu... tp baru 3 kali... kalau teruk gak kene p klinik gak ni...

masih utang something dgn kak su nagaoka....
nanti hati dah senang skit kite buat ek kak su....

2 comments:

Daniera said...

alhamdulillah la iman chan da kebah demam. hope just cirit birit biase jer. mungkin gak nak keluarkan panas dari badan die kot kak. pape pun iera doakan iman chan sihat selalu.

Ielaz said...

iera= haah, agaknya kot, sbb masukkan ubat roket tu lagi,pahtu nak kuarkan panas badan dia.... terima kasih iera