Friday, October 28, 2005

sampaikan aidilfitri


(SALAM AIDILFITRI)

Sempena menjelangnya AidilFitri ni ku pohonkan kemaafan dari kalian, saudara saudaraku sekalian.. walau pun kite bukan bersaudara dr segi keturunan tp hakikatnya kita bersaudara seIslam..
Hakikat kehidupan manusia tak lekang dari kesalahan mau pun kesilapan..sempena bulan keberkatan ni kususun 10 jari yang cumel ini memohon kemaafan dar semua...kuharap sambutlah huluran tangan yg cumel ini dengan penuh keikhlasan, tetapi ngan laki bukan mahram tak yah hulur.. cakap jek...

Bagi yang akan balik ke desa tercinta (mcm aku) selamat balik ke desa tercinta..berhati-hati memandu dan berhati2 ketika menaiki pengangkutan awam..beg tu tgk2 sket..bg yg terpaksa berkhidmat utk negara..jgn sedih.. itulah satu pengorbanan yg suci murni..
Di sini ku rakamkan salam kemaafan kepada sahabat2 ku antaranya:
Cik Paah,Tinie,Dilla,Siti Fairuz,Kak Sue,Kak As,Berd,Jue,Kak Ilah,Najah,Jiha,Zilah,Kak isza,Kad,Sepol,Atok,Nenek,Yaty,Mas,Siah,Ani,Mala,Shukri,Shol,Ariep,Ijud,Tomei,Akhi Amal,Ustaz Hilmy dan..lagik sape ar? ala..sapo2 lah yg kenal diri ini...

Buat team PUTERA:
Cik Paah, Sinbad,Nani,Mok.. Mintak maaf kalau termarah,tersergah,terkutuk depan2..ehehe..semoga naik raya nnt lbh bersemangat ..cayok cayok..ganbatte!!!!!

Buat Adik2 sepupuku:
Ariey,Topek,Dayah,Shafiq,Nurul,Farhan,Iena,Iebah,Abby,
Sherin,Zetty,Iffa,Udin,Izzat, Afiiq ..
tunggu kak Iela balik..kite main mercun sesama..ehehehe..

Buat Pakcik2 Makcik2... buat abang tersayang,kakak tersayang dan juga yang teramat di sayangi, mak.. kite mintak maaf zahir batin..doakan kite berjaya dalam hidup dan menemui apa yang belum ditemui.. doakan kite berjaya dunia akhirat..

Buat anak2 saudaraku :
Daniel,Aiman,Irfan,Aleeya,Insyirah..Selamat hari raya..jgn nakal2..
Manja,Nini,Aidil,Pessan,Mimi,Mirul .. Selamat Hari Raya.. dah beso tak yah bg duit raye taun ni ek..
dan pada semua ar yg nmnya tak tertera di skrin komputer ni...
And special to Siah..tunggu aku balik,kite main mercun sama2 ok?

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI,MAAF ZAHIR BATIN

No comments: