Saturday, October 01, 2005

laptop

(WAKARIMASEN)

"Selagi belum tutup mata..kerja! kerja! kerja!"
korang pernah dengar dialog ni?? ala ni dialog dari citer dolu2... tak silap aku yang melontarkan kata2 ini ialah Allahyarham S.Kadarisman..fuhyoo!! ehehee aku ni peminat citer dolu2....
so selagik ada daya, ada hayat... kene kerja... so due date dah terlalu hampir... dah kaler merah dah... so sabtu ahad kerjaa!!! no more relax2.. no more katun2... huhuhu....
terima jeklah... dah ni sumber rezeki aku... tanggungjawab kene jalankan jugak..kalau tak nanti kat "sana" kene soal siasat... aku dahlah banyak dosa... nanti makin bertambah bebanan aku..huhuhu... kerje kerje jugak .. tanggungjawab pada Allah jgn lupa.. dan aku harap dgn bertambahnya kerje2 aku ni, maka bertambah gak iman aku... Aamiinnn....
Laptop aku masuk ICU hari tu.. aku tak tau bila buleh sembuh..la ni aku dapat "laptop angkat".. PM punyer... ehehehe... ala dia pun bukan ada kerje sgt.. so laptop IBM ni aku yg punyaa!! hahahaha... tapi tak besh... ada ke patut dia bg aku screen putih jek.. siap bagi amaran tuuu... "no more PINGU picture,white screen only" huhuhu..kedekut toll...
aku harap laptop aku tu tak di format.. kalau format abeh ar segala khazanah2 dlm tu.. gambo makcik aku kawen, gambo anak2 sedara aku... semua document2 aku... semua dlm tu.. setakat ni yg aku tau laptop aku tu keyboard ngan RAM yg rosak... huiiyyoo!! keyboard rosak tuh.. ganazz nye aku.. pahtu si PM tu plak kata aku hentak keyboard tu... mana ada..aku belai2 ada ar.. tak cayer tanya cik keyboard tu.. aku belai beliau dengan penuh kasih sayang tau...
huhuhu...
hhmm..tak lama nk puasa.. yea!! yea!! tinggal baper hari jek ni..beshnyer.. tak sabo nak merasa nikmat Ramadhan... Selamat Datang Ramadhan...

No comments: