Friday, October 21, 2005

hangin

(Entry Hangin)

Sabarr... bulan pose kene banyak sabar...
Hari ni 17 Ramadhan.. Nuzul Quran... sepatutnya aku dok umah.. buat apa yg patut sempena Nuzul Quran ni... tapi.. pagi2 dh dpt call dr org yang suka menyibukkan hal org lain...org yg tak suka tgk org rest... kalau cuti mcm ni sibuk nk pertikaikan..abeh tu kiterang keje sabtu ahad..balik malam2..hidup tak macam manusia tu dia buat tak nampak plak... dia buat tak tau jek..tp time kiterang punye rest, masa yg sepatutnya kiterang rest...di jd penyibuk... sibuk call suruh dtg keje..tak blh cuti... boss marah katanya..padahal boss ok jek... dia yg lebih sudu dr kuah.. baik2 aku dlm mood yg baik... terus jd hanginn... nak jek aku suruh tukar jek post kiterang jadik "KULI BATAK".. tukar dlm bisnes kad tu skali..bio org lain tgk kiterang ni jd kuli batak jek... kalau gaji tu setimpal ngan usaha kiterang takpe gak.. huh.... hangin toll!!!!!!!!!!!

Ya Allah.. menguji kesabaran btl hidup aku ni...bulan poser plak tu... ni antara kes2 yg menguji keimanan aku ni... aku geram..aku kene lepaskan gak... tak blh nk lepaskan kat org..nnt mengumpat plak... so aku lepaskan kat sini...aku lega then settle...

ARRRRRGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! aku gerammmmmm!!!!!!!!!!!!!!

thanks to Ijud... dlm aku kegeraman dan sakit hati.. bila bukak peti surat ada plak kad raya... ehehehe sejuk balik hati akak, Ijud... thanks Ijud.. cantik kad raya tu.. ni lah first kad raya akak dpt tahun ni.. nnt akak balas ek... thanks a lot...

No comments: