Sunday, October 16, 2005

ahad

(Ahad Punye Cerite)

Hari ni hari Ahad.. di ulangi..hari Ahad.. hari Ahad ni kalau kat KL dan negeri yg sewaktu dengannye merupakan hari cuti... cuti?? ehehehe..sudah lama aku tidak merasa arti cuti... yg aku tau walaupun sepatutnya hari cuti..aku kene kerje,kerje,kerje..berkhidmat untuk negara.. huhuhu...

di saat org lain berbuka puasa di rumah masing2 tp aku berbuka di ofis... membeli juadah yg ala kadar di bazar ramadhan then berbuka then solat maghrib then terkejar2 lagik buat kerje .. pahtu bila boss kata "jum balik.." barulah buleh balik..
Sampai rumah, adik2 kat rumah semua dh tido.. aku baru nak mandi,solat Isyak dan terawikh... huhuhu... then esoknye pun masih jadual yang sama.. dalam istilah programming..di panggil "looping"...inikah hidup aku? ni semua dateline punye pasallah... huwaa!!!
Tension??? hmm aku dah lali dah... kalau tension pun aku buat2 tak nmpk jek..buat biasa dahlah... buat2 lawak sket, ilanglah tension tuu... betol tak? senyum sket... ehehehe..

Maybe next week kene p JB.. berhadapan dengan user yang banyak kerenah... huhuhu..inilah alam kerjaya... part aku lagik sikit,tp sikit2 pun pening wehhh... nasib ar boss aku sll beri motivate sket.. "iela..trust urself, u can do it" huhuhu..thank u... org yg byk experience ni dah biasa mende2 ni... kalau nmpk org lain nk jatuh dia usaha nk bangunkan balik... camnilah kalau kerje dlm team.. yek lah kalau dah satu team tu kene ar tolon menolon..kalau takder istilah tolon menolon ni maka sampai bila pun kerja tak siap..terutamanya yang melibatkan dateline atau dgn kata lain deadline... huhuhu...

**** hmm..bila nak berbuka dengan masakan sendrik ni..hari2 masakan org lain jek... huwaaa!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: