Friday, July 29, 2005

Tensyen

\(EntRy eDi$i BlUr bLur)/

Huhuhu... rehat sebenter, tinggalkan segala kerja2 yg bisa menserabutkan kepala otak mu.. hhmmm tak tau ar cemana lagik nak buat mende neh... tak betol aje... elmu aku masih kurang lagik utk aku mensolvekan problem nih.. huhu.. nmpknya aku kene menstrugglekan diri aku utk expert dlm bende neh.. mengikut lojik, utk menjadik expert kene bermula dari beginner.. dan level aku masih beginner.. takpa teruskan usaha!!! ganbatte!!!!

So sementara masih dlm keadaan blur blur nih,elok ah kite ingat Allah banyak2 lagikpun hari nih hari Jumaatkan... huhuhu insapnyeerrr.. (sedor diri ar,kite nih hamba jek)

Sesambel tuh aku nak promot.. belilah majalah Ujang.. bleh kite berkungsi kegembiraan..dan sesama ilangkan tensyen.. mcm2 citer ada, citer lembu Pak cik Kordi kene kidnap ngan org giler, Cupin kene tipu(Workshop, Hantu Lampor yg tak berjaya nak pecah belahkan hubungan Tok Moh ngan Tok Dukun dan macam2 lagik.. hehehe..

Dan jangan lupa gak baca Blues Selamanya.. mcm besh jek episod kali nih, banyak pengisian.. Buat Abg Roden aka brad.. keep up the good work.. byk pengisian kali nih, besh banget sih... utk pedoman buat pembaca.. lawak lawak gak... pengisian tetap ada..

* ni dah takder idea nak tuleh neh..

ok ar sekian dulu utk entry Edisi Blur blur neh..
Jumpa lain kali .. tata
Assalamualaikum.

No comments: