Tuesday, February 01, 2005

february

\(SaTu HaRi Di BuL4n FeBru4rY)/

*Sila baca tajuk entry di atas dengan berlagu..ala-ala lagu raya..kehkehkeh.


inilah kucing kesayangan aku yang terletak dalam pc tercenta

Assalamualaikum kekawan semua...
Sihat ka? Aku? Aku masih ohok-ohok(bunyik batok) tahap yg selamat lagik lah..
Nak tau tak smalam kan, aku terpaksa berpisah dengan pc tercenta...isk isk isk....
Demi kebahagiaan orang lain aku dengan berat hati melepaskan pc tercenta aku tuh... .. pada pc tu
lah aku coretkan semua luahan hati... aku susun bait-bait kata... dan aku terpaksa juga berpisah dgn kucing2 tersayang aku yang kat dlm pc tuh.... semalam juga mereka telah merampas pc aku untuk di bawa ke Kuantan... wahai pc tercenta, terimalah perpisahan ini dgn rela.. aku wasiatkan pc tercenta aku tu pada Cik Paah. Paah, awak buat ar pc tuh macam pc company ek. Saya wasiatkan kat awak spy jaga kucing2 sy kat dalam tuh... lagik satu..lagu-lagu dlm tuh sy dah susun cantik dah.. semua tuh lagu2 luahan hati..jgn bg sesapa kacao tau. Kalau ada penceroboh cuba nak mengganggu gugat kucing2 ngan lagu2 kat dalam tuh,titik jek tangan dia..
Ehehehe..aku ni macam lah pc tuh aku punya..weh tapi pc tuh amanah kampeni oooo..kena jaga..
Erm..kat sini aku terpaksa menggunakan cpu,meja,kerusi Cik Paah,mouse,keyboard ngan monitor, aku ambik Fiza punye... ehehe..pinjam sat na.
So,terpaksalah aku buat luahan hati kat pc cik Paah ni plak.
Hmm..busan ar nmpknya aku pahnih..pc cik paah ni tak bleh dengau lagu... slalunya masuk upis jek pah on kan pc tercenta aku sumbat tlinge aku ngan earphone..dengau lagu pujaan.. erm..nmpknya takder ar lagik soara2 merdu kumpulan hijjaz,firdaus,inteam.. pah2 ni bilik ni akan bergema plak ngan soara aku yang lemak merdu di sukai ramai nih...

No comments: