Monday, January 31, 2005

entahar

\(Busan ah)/

tomei sensei:erm..dai sehari ke sehari nak datang umah awak..baru nih kesampaian.salam kenal tomei.blogspot

oo..tomei..welcome.. sila sila jgn malu2 ajak ijud skali..tp jgn bercakar kat sini udahlah yek

ijud : aii tomei promosi nampak.. kak kura dtg khf x? jom aa
akak tak p kot Jud..kebizian seorang akak kura nmpknya.. egegegegege

Assalamualaikum... hi..pekabo semua?
Korang sihat? harap sihat2 semua disamping kerja2 duniawi dan ukhrawi..
Kadar batok aku makin lama makin terok... ohok ohok..koh koh koh.. uhuk uhuk... batok woo... terutama waktu mlm.Dugaan betol.. Ubat? ehehe..cam biasa ar.. aku ni gerun sket ngan perkataan "UBAT".
Tapi aku sempat gak "rasa" sesudu ubat batok Cik Paah yang kat atas peti ais tuh..time kasih cik Paah atas sumbangan ubat batok tersebut.
Walaupun aku dalam keadaan batuk-batuk itu,sempat gik kuar jejalan kat bandar ngan hosmet merangkap rummet aku..Cik Paah tersayang.. p shopping barang2 dapur sket...maklumlah wanita ayu apa lagi yang nak di shoppingkan kalau bukan barang2 dapur..ye tak? ekehkehkeh..kohok kohok.ohok ohok..alamak..suri ar tebatok plak.

Aku sempat melepaskan rindu ngan Cik Paah 2 hari jek..pah tu mlm tadik dia dah berangkat smula ke Kuantan...dengan berat hati dia melangkah pergi.. dlm keadaan yg penuh kejelesan dia say good bye kat aku..yek ar time tuh aku udah mau beradu ooo..mana dia tak jeles..aku landing atas tilam yang empok,dia kena landing atah bah..huhu..lagi-lagi masa mlm tuh aku masakkan dia makanan..lagik lah berat kaki dia nak meninggalkan umah tuh.. dia teringatkan masakan akulah tuh..cewah.. kehkehkeh..kuang kuang kuang..jangan marah Farah..nnt cepat tua..udah tak cume.
hmm..pah pah ni tinggal lah aku kat umah tu ditemani ngan Miss Boring..welcome back to my life Miss Boring...

No comments: