Thursday, January 27, 2005

sakura

\(SAKURA)/

Sekuntum Bunga Sakura Di Gurun Sahara (MEGA)

Engkaulah sekuntum bunga sakura
Mekarmu di tempat indah dan dingin
Dan aku bagaikan padang pasir di Gurun Sahara
Oh.. panas dan kering
Tiada apa nak ku bangga

Kau pastikan layu disampingku
Oh Sakura

Pulanglah sayang
Ke tempat asalmu
Di sini kuragukan
Kejelitaanmu kan jadi debu

Jangan kau sandarkan cinta padaku
Oh Sakura

Jangan kau fikirkan
Kerana cinta
Gurun Sahara
Akan menjadi hutan rimba

Pulanglah sahaja
Wahai gadisku
Oh... Sakura

***********************************8

Ni lah lagu tema blog aku...
Aku just paste jek ar..itu jek yang mampu aku buat..Aku tak berapa sihat sejak 2 hari ni.. batuk2.. uhuk uhuk.. eheh ada sound effect tuh, sakit kepala..
Sejak housemate aku ke Kuantan.. kebusanan menguasai diri.. balik rumah pun bukan buat apa.. tinggal suran2 kat rumah ni.. macam2 bende berlegar2 dalam fikiran aku. Kadang2 kisah silam menguasai fikiran ..
Waktu tidur aku pun dah terlalu awal..usai solat dan baca apa2 yang patut..aku masuk bilik..kalau tak mengantok lagik baca ar buku2 yang ada.. buku2 tu jek lah peneman aku.. "Terima kasih wahai buku sebab sudi menemani seuran aku"

No comments: