Tuesday, January 25, 2005

brother diman

\(No Title)/

Assalamualaikum...
Hari ni hari Selasa 25 Januari 2005.
Mengikut kalendar omputih hari ni sambutan Thaipusam.. sepatutnya cuti.. cuti di sini tak bermaksud kiterang menyambutnya ye..jgn salah faham...
Tapi cuti cuti pun aku dengan rela hatinya datang ke opis tercinta. huh.. aku datang pukul 10 tapi takder uran..pintu depan terkunci.. hish depa nih betui ka? soh aku datang tp pintu tak bukak... kalau macam ni baik aku balik umah..kemas umah buat ala ala CASA IMPIAN.. puas aku pusing kawasan nih..keluar masuk bangunan.. pas tu baru lah Abang Jep datang dengan tersengih2 nya bagi kunci pahtu dia ngan boss p mamak.. huh..janji melayu betul.

Masuk2 opis,macam biasa..bukak ekon, on kan pc tercinta.. bukak email...
hoh..aku dapat satu email. hati aku tersentuh baca kandungan email tuh. Alangkah bestnya kalau aku dapat menulis sebegitu skali.. alangkah indahnya kalau aku dapat meluahkan perasaan melalui penulisan yang sebegitu rupa.
Membaca kandungan email tuh.. hati aku cukup sayu.. air mata aku dengan mudahnya menitis.. * perkara biasa.
Aku rasa kalau pc ni boleh berbicara, mesti dia akan kata.. "Iela..aku dah jemu tengok ko asyik nangis depan aku nih..aku busan, busan tau tak"
huh..sampai acam tuh skali.
Apa-apa pun pada penghantar email tersebut.. tabahkanlah hati...
ADA BAHAGIA DI SEBALIK DERITA.InsyaAllah.

No comments: