Wednesday, September 22, 2004

ngantok

\(NGANTOKzzzzzz)/



Ya Allah, mengantoknyer seorang usu... hari ini hari mengantuk buat aku... sangap jek kijernya... sampai tak larat nak sangap dah nih...
Dah tertido depan laptop ni dah tadik... dahsyat punyer mengantok nih... malam tadik aku tido cam besa ja.. kol 11 lebey udah menidurkan diri... erm.... ooo... rasanya qadak mengantok yang hari tuh kot... hari tuh aku tak bley tidor... ish lambat gak effect dia ek...
haduih la..udah tak larat nih...
Hah..ada citer best.. tadik aku telefon mak..hari ni jek dah 2 kali aku call mak... kerinduan tahap maksimum dah ni.. mak kata Wak Ani dah bersalin ari Jumaat lepas..waaa... dapat sepupu lagik aku..sepupu pompuan... mak kata cumel..macam muka abang long dia..macam muka Udin.. bertambahlah ahli keluarga aku... bertambahlah adik-adik sepupu aku... syukur atas nikmat Allah.. so aku decide nak balik kampung lah.... udah lama tak balik ooo.... 2 bulan dah tak balik... InsyaAllah kalau takder apa-apa aral aku baliklah kot... erm..terpaksa ponteng kelas lah ni...

P/s Syyyhhhhh...Jangan bising-bising, nampak tu kucing aku tengah tido.. ssyyyyhhhh

No comments: