Sunday, September 19, 2004

hoh????

\(SIAPA????)/

Hoh??? ada uran baru masuk blog aku ker? sapa ha?
lantak ko lah...malas aku nak amik tau, jangan ko kacao idup aku sudah!!!

Ni entry baru nih..tadik pagi disebabkan kemarahan aku di tahap kritikal...aku tulis jek apa aku nak... kira kalau uran dengar memang sakit hati lah.. bukan setakat hati yang sakit.. jantung, limpa, usus sumer sakit..huh...
Ni nasib baiklah aku ni kire berperi kemanusiaan sket kan... aku ni takmo lah sakit kan hati uran lain kan... aku rela hati aku ni disakitkan daripada menyakitkan hati uran lain... tak baik sakitkan hati urang lain kan... mak aku pon dah pesan.. hidup ni jangan sakitkan hati urang lain... takper ..urang lain sakitkan hati kite... Tuhan ada untuk membalasnya... yes thats right ma..
Loh..rupa2nya malam tadik mak aku tido umah makcik aku ropanya... kakak aku p umah mak mentua dia, selalunya mak aku ikut... kali ni dia malas nak ikut... sebab nak jaga pokok bunga dia tuh.... Aiman pon tak ikut...abang aku kata,takut Aiman nangis kat sana bila mak tak ikut... ish manja betul si Aiman nih..aku pon tak gituh... Takpelah mak... ada jugak orang teman-temankan mak cik tuh...
Thanks Nahwan...aku akan ingat kata-kata dia..
Sayoonara

No comments: