Saturday, September 11, 2004

ayak..

\(TENSION)/
Assalamualaikum...
Aduih... aku ni rasa macam tak sehat lagik jek... maybe sebab jerebu kot...
Cengkudu yang aku beli dari Syed tuh pun dah beransor surut...ye lah ari2 4 sudu...mana tak menyurut benda alah tuh...
Ari ni plak ada presentation... kerja aku masih dalam kebuntuan...tatau nak cakap apa.. yang menambah kadar ketensionan tuh sebab duduk kat lab nih... sangat tidak selesa... lagi-lagi kalau bebudak ni masuk, dah lah kurang adab..iiiieeeeeee tension betul... laptop kiterang plak boleh dapat balik pada 20 hb nih, haduih lamanya lagik.
Huaaarrrggghhhhhhhhhhhhhhh.......... rasa nak meraung jek macam nih tau.. aku punya coding nih pun tak jalan lagik.... huwaaaaaaaaaa...
Astaghfirullahhalazhimmm... sabo iela... (aku cuba memujuk diriku sendirik), tak pa takpa, buatlah kerja dengan ikhlas, InsyaAllah Tuhan akan membantu ku.. sabar yek.. (aku memujuk lagik diriku)
Oklah,sekadar melepas perasaan..memang itulah tujuan blog aku ni kan, untuk melepaskan perasaan... /(-.-)\ Ukes.. C U
Sayoonara!!!!!!

No comments: