Wednesday, August 11, 2004

jatuh

\(JATUHNYE SEORANG AKU)/

Assalamualaikum..

Erm..pepagi sampai opis, biasa lah dengan kalut-kalutnyer..masuk opis ..laa..rupanya aku bersendirian... pastu tak lama tu Ju masuk, dah baik dah dia, dah sembuh lepas 4 hari tak kerje, kena demam campak , sian dia.. Welcome back Ju...

Bukak bukak laptop ni..aiyakkk!!! tokleh bukak..huwaa!!! jangan buat pasal..penat aku bawak balik umah siap bukak opis lagik kat umah tu..kerje2 aku sumer dalam laptop ni!!... panik gak tu.. tu bukan laptop aku, laptop opis, abis ar kalu rusak..
Pastu untuk menenangkan pikiran, p sign attendance dulu.. on the way nak p turun bawah tu satu insiden ngeri telah berlaku!!!

AKU JATUH TANGGA!!!!!!!!!!! huwaa!!! sakit!! ni orang kata , sudah jatuh ditimpa tangga!!, tapi kes aku ni aku yang timpa tangga tu.. kalau si tangga tu buleh menjerit, menjerit dia bila tubuh aku yang cumel ini, menggelungsur atas dia... banyak anak tangga ooo.. bayangkan dari atas sampai hampir-hampir nak sampai tangga terakhir...huwaa!!! sakitt!!!..Ju sempat tarik tudung aku... nasib baik tak tanggal jek tudung aku..kalau tanggal satu kes lagik..tp nasib baik gak dia tarik at least aku bleh terberenti dari menggelongsor tu...

Setelah siasatan di jalankan, antara sebab-sebab kejatuhannya seorang aku ialah
1. Kasut aku yang licin-- ni nak mintak baru ker?
2. Aku tengah dok sibuk berbual ngan Ju pasal bahu aku sakit--last2 ngan pinggang skali sakit..
3. Aku tak memberi perhatian pada tangga tu--dah syok sangat berbual
4. Dah memang ditakdirkan jatuh tangga-- ni memang takdir lah...

Nasib baik masa kejadian takder orang tengok..kalau tak, sepanjang hidup aku orang yang tgk tu akan ingat aku... dahsyat oo aku menggelongsor.. tak nak bayang kan lagik.. akibatnya aku dah fobia nak turun tangga, kalau turun pun pakai lif, walaupun satu tingkat jek, kalau naik takper sbb ada escalator...

InsyaAllah lain kali aku akan lebih berhati-hati supaya tidak jatuh menimpa tangga..ehehehe..
Terima kasih kepada ATOK kerana sudi melawat blog saya ni ek...

No comments: