Friday, August 13, 2004

Busy

(\AKU YANG MEMANG BUSY)/




Semalam insiden jatuh tu memberi effect pada aku, tapi yang peliknye bukan effect pada pinggang aku tapi pada tengkuk aku... aduhh!!! sakit ooo... ngadu ngan Kak Sue, dia offer nak nganto p opis, aku kata takper ar, larat gik,lagipun aku takmo nyusahkan dia lagik, selama ni pun dia dah asyik ngambik aku balik kijer, sian kat orang tu ooo....

Pastu sampai opis call emak.. mak aku terperanjat gak lah...
mak : teruk ker jatuhnyer tu?
aku : tak der lah sangat mak, tp sakit gak..
mak : tak der apa2 yang sakit sangat ker?
aku: tak lah mak..skit jek (takut susah ati plak sbb anak kesayangan dia jatuh)
mak : erm.. takperlah kalau sikit jek, lain kali jalan tengok2 sikit..
aku: achik dah baik mak?
mak: dah baiklah juga, tu ha, baru sampai (sbb nak buat kabinet baru rumah aku)sakit2 pun dia pegi kerje jugak..
aku: erm.. takper ar mak... kite naik dulu..papai..mmuuuaaahhhh..
klik... aku letak tepon. Gitu ar lbh kurang perbualan aku ngan mak aku...
Achik aku pun jatuh pokok rambutan kelmarin, sian dia..pastu aku plak yang jatuh...

Sejak akhir-akhir ni aku busy...laptop baru aku dapat semalam pun kena bawak balik gak, buat kerje kat umah..kire ok gak ar...sebab at least aku dapat buat kerje tu..tp still kena blajo banyak gik.. dan makin poning aku.. tp takperlah .. belajo kan...

erm.. takper lah..aku berenti dulu lah..
Kat atas tu gambo aku kat opis... gambo yang menunjukkan betapa busynyer seorang SAKURAKU (aku yang berbaju biru bertudung putih)... \(^o^)/

*Thanks a lot to Jiha, coz help me to settle my database prob... thank u very much..mmmuuuuaaaaahhhhh..

No comments: