Monday, July 26, 2004

ponteng kelas

\(PONTENG KELAS)/

Assalamualaikum...

Hari ni ada orang ponteng kelas.. ayokk tak tau cikgu marah...ahahahhahah!!!!!!!!
aku dah tak larat sebenarnya nak pegi kelas... dah berapa bulan hidup aku tak macam orang lain..bukan setakat aku sorang lah... member-member course mate aku ni skali tension.... kitorang nak bersosial pun antara kita orang jek... kalau nak diikutkan hari sabtu ahad tu sebenarnya dah malas nak buat projek ni... kitorang pergi kelas pun sbb rasa macam gathering... hari sabtu ahad tu lah kitorang satu kelas ni nak jumpa, bergurau senda semua... ehehehhehehe... terutamanya si OBK tulah... kalau aku tak datang sure dia rindu giler punyer kat aku ni...muaahahahahhahahaha

Apa-apa pun aku dah ponteng hari ni..dok umah tido... dah lama aku tak rasa tido siang kat umah..muahahhahha..tanduk aku naik dah ni... ihihihihihihi....

No comments: