Sunday, July 25, 2004

email

\(EMAIL DAN PHONE CALL)/

"Hati ini menangis kerana mu..
Andai kau tahu betapa pedihnya hatiku
Rindu ini masih bersisa
Sampai bilakah rindu ini akan terus hadir?
Bilakah hati ini dapat melupakanmu?????????"


Inilah sajak spontan dari seorang aku!!!!! huwaaaa!!!!!!

Semalam lepas solat maghrib, aku baca novel..tetiba aku teringat kat "dia"..air mata aku ni dengan mudahnya mengalir lagik....aku tak dapat bendung rindu aku pada "dia"... aku nangis nasib baik kak Sue tak perasan sbb aku tutup muka pakai bantal....

Lepas reda sket aku p kat depan amik baju aku.. handphone aku tinggal dalam bilik..tak lama tu kak Sue panggil samil bawak handphone aku..
Tengok-tengok missed call.. tgk nombor 03954xxxxx.."dia" lagi!!!!!!!!!!
Kenapa time aku ingat "dia" kenapa time tu jugak "dia" akan datang????
Kenapa????????????????????? semalaman aku tunggu kalau-kalau "dia" call..tp tak der, sebab aku dah prepare apa aku nak luah kat "dia".. Dan sepanjang malam tu JIWA AKU KACAU!!!!!!

Pagi ni aku p kelas aku bukak email, email khas untuk aku berdua dengan dia dulu... aku bukak email, dia balas......
Hati aku berdegup kencang...
"Saya tak berniat utk melukakan hati awk cuma hati saya yg masih "ingat" akan awk..... " huwaaaa!!!!!!!!!!! "Baiklah kalau itu yg awk minta.....TERPULANGLAH pd awk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! " mak ai banyaknyer tanda seru..marah giler kat aku tu..tapi siapa patut marah siapa ni? nasib baik aku dalam kelas, ramai orang,kalau aku sensorang dah lama banjir tempat ni....
HUWAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aku tak tau nak ngadu kat sapa!!.. memang aku tak nafikan aku masih ingatkan dia, tapi apa yang dia buat kat aku ni amat menyeksa jiwa aku, sampai sekarang parut luka yang dia tinggalkan tu masih terasa....

"Ya Allah bantulah hamba Mu ini, dalam meniti hari-hari yang akan datang, kuatkanlah semangatku ini Ya Allah.. Amin Ya Rabbal Alaminnn"






No comments: