Friday, July 23, 2004

KHAMIS yang BAHAGIA

\( MALAM JUMAAT YANG BAHAGIA)/

Assalamualaikum...
Alhamdulillah....
Pagi tadik aku dapat buat qiyamullail.... bangun kol 4...ihiihihi..aku harap hari ini dapat menjadik detik permulaan dalam hidup aku untuk aku mulakan perjalanan ibadat aku.. Semoga segala amalanku ini di terima Allah...

Alhamdulillah jugak kerja-kerja aku dah siap, tinggal nak pergi jumpa Cik Miza esok untuk proses perbincangan seterusnya.

Balik kerje Kak Sue amik..rupanya dia puasa, selamba aku belikan dia cucuq udang, tu nasib baik aku tak makan dalam kete...

Balik kitorang masak..aku masak ayam masak lemak cili padi,kak su masak makanan lain... ehehehehe, berjaya buat masak lemak tu.. dan masak lemak cili padi tu mengingatkan aku pada masakan masa aku kerje kat kat Gardenia dulu, kalau setiap hari Rabu memang hari yang aku nantikan sebab hari Rabu jek Gardeni sediakan masak lemak cili padi,sambal terung , huh..bestnyer....

Malam plak lepas semayang sumer tengok tv... ehehehhe dah lama sebenarnya aku tak tgk tv malam-malam ni.. selalu tidoq awai..

Erm.. tapi malam tadik kire aku tidoq awai gak ar , sebab aku tertidor masa tgh baca novel... terbangun pukul 3.30 pagi...


Marilah kite sama-sama mendoakan Mursyidul Am PAS, Dato' Nik Aziz cepat sembuh dan di beri kesihatan... Semoga Allah memanjangkan usia beliau dan di beri kesihatan..Amin Ya RAbbal Alamin..

ENDZZ

No comments: