Thursday, July 22, 2004

biasa jek

\(Hari Yang Men"tension"kan)/

Assalamualaikum..

Aku rasa hari ni cukup menensionkan bagi aku.... mana taknya... flash yang aku buat tu dalma lbh kurang 2 minggu, burn macam tu jek... tak bleh pakai... huwaaa!! last-last create satu lagik file... dalam lbh kurang 2 jam lebih dah siap... ffuuuhhh... legaa..... aku buleh senang ati sket... sia-sia jek si burhan kena marah ngan aku... ahahhahaha..suri ekkk..

Dalam minggu ni aku rasa aku tido cepat, lepas maghrib jek aku tido.. pastu dalam pukul 2 ,3 pagi aku bangun... Alhamdulillah..at least aku buleh buat ibadat tambahan... bacaan Alquran aku pun dah sampai surah Al-A'raf... Alhamdulillah..semoga Allah bagi aku kesempatan lagik untuk baca ayat suci Al-Quran ni... bila aku baca kitab suci ni hati aku jadi lapang..hilang segala rasa tertekan..yang ada cuma perasaan ingin tahu.... sebab aku baca terjemahan sekali kan..tu yang rasa makin best tu..

Dan aku rasa makin cetek ilmu aku, bila aku makin baca cerita-cerita Islam dalam forum islam,bila aku baca hadith-hadith..aku rasa banyak bende yang aku tak tau... dan hati aku meronta-ronta nak tau... Aku harap aku akan dipertemukan dengan insan yang boleh memberi aku tunjuk ajar dalam mengenal agama ku sendiri,dalam ilmu ukhrawi ini... Aminnn Ya Rabbal Alamiiinnn...

No comments: