Tuesday, June 02, 2009

usagi chan

semalam aku ada buatkan iman anak patung arnab dari kain felt... sejak duk jepun ni aku minat kraf2 plak.... byk aku nk try buat tp setakat ni br ni jek la aku dpt buat... sepatutnya bende ni blh siap sehari tp ni makan 2 hari..sebab br jek nak buat ada iman dah menjerit nangis...masa dia tgh tido jek lah dapat buat dgn tenang..nak tunggu dia tido pun alahai....susahnyaaa...
so ni lah hasilnya... aku bg nama Usagi chan....

gambar sebelum ada bunga dan selepas ada bunga..hihihihihi

8 comments:

kuIna said...

kiutnya... wat utk sy sama...

Unknown said...

ok...hantar kut emel naa...hihihi

tipahvogue said...

alahaiii...sangat chumil!!!

Unknown said...

time kasih kak tipah

Ryn said...

apsal comel sgt? Hahahahaha....dgn bunga cinonet tu...daku pun suka...salam kenal jugak...

Unknown said...

hihihihhihi...salam salam

Watierman said...

comelnya.....akak pun nak gak...dah tua2 ni pun nak gak....mengada betui tok tu...!!!

Unknown said...

ahaha....mn ada tua.. org lama jek..hihihih