Friday, January 09, 2009

Dah sebulan!!!

Assalamualaikum ...

hahahahahha...sungguh lama aku tidak menulis... sebenarnya byk aku nk kongsi tp masalahnya penyakit M aku ni dah tahap kritikal dah...ari ni plak aku terpaksa menyembuhkan diri dari penyakit M ni..

Alhamdulillah, ari ni genap sebulan umur my baby... bagi yang belum tau..aku selamat melahirkan baby perempuan dengan jayanya pada 9 Disember 2008 iaitu ari selasa..sehari lepas hari raya qurban. baby seberat 3.5 kg selamat dikeluarkan dari dalam perut pada jam 4.39 am secara normal tapi dengan bantuan vacuum.... huahuahua...dah tak larat beb.... berjam2 aku menikmati "nikmat" nak bersalin itu..

Dah hari ini IMAN NURBALQIS YUMIKO dah berumur sebulan...
so skrg kerja aku duk mengulit dia je la....



iman chan



cik nurse yang kawaiii...br lps mandikan iman chan

3 comments:

Anonymous said...

she shares the same birthday with me. =)

Suhaila Tahir said...

ganbatte ne...
tanoshiku sugoshitekudasaiii

erisya nor said...

salaams...iman chan pun dah mcm baby jepun..kawaiii ne :)