Tuesday, February 26, 2008

gambo kimono

Salam..
hmmm...hari ni boring..sama jek seperti hari2 lepas..cumanya hari ni rajin skek..sll aku malas...so skang ni salji tgh turun kadang2 ribut..takut woorr..nasib baik aku kuar JUSCO awal ari ni..kuar saing dgn my darling ... maklumler hari ni hari selasa..barang2 kat JUSCO murah skek.. kyou wa JUSCO he tamago to yasai to sushi to banana wo kaini ikimashita.. hehehe..kuar skek nihongo ek.
k lah sebenarnya watashi wa nak tepek shashin masa kimono event masa 1st Feb hari tu..
rupa2nya susah pakai kimono ni..ada gak ar sensei jepun tu mcm tak reti cemana nak buat... nak pakai kimono ni kene pakai 2 lapis ... pahtu kene lilit2 lagik... masa nk lilit tu siap diorang letak towel lg..tak tau ar apa function dia tu..pahtu part paling muzukashi(susah) ialah masa buat bende alah kat belakang tu..aku tak tau apa ke namanya... masa nk buat bende tu..nk bg timbul kene letak mcm kotak supaya timbul...pahtu lilit lagik..huh..memang byk lilit ler..tapi masa pakai tu mmg ketat skek ar...nk jln pun susah...hihihi..tp seronok..
nk cerita masa pemilihan kimono ni..kene buat undi plak..haku dapat kimono yg kurang hensem...huhuuhu...
so..masa pakai kimono ni ada 3 org islam jek aku berdua ngan sorang kakak dr malaysia ni dan sorang lg budak tunisia..mmg lawo dia ni..ms mula2 masuk kelas dia ni free hair..pahtu kalau tak silap tahun baru hijrah dia pakai tudung..so nk dijadikan kes..dia tgk org lain semua free hair so dia ngajak juga aku bukak tudung..aku terkujat ar gaks..pah tu aku cakaplah "damek"=tak boleh..dia pujuk2 aku lg...dia kata sekali ni jek..aku ckp ar ..kalau nk bukak bukak ar ..aku taknak..i am muslim..pahtu terus dia tak jadik bukak tudung..hihihiihihi..
ok.. sila lah menjamu mata yer...



ni lah barisan kimono2 yg ada


baru pakai..sensei pakaikan..hihihi

haa..tu dia punyer payah pakainyer siap dikerumun lagik

tadaaa...dah siap...

ni belakangnya..ni bukan nak membelakangkan penonton ek..ni sekadar nak tunjuk belakang jek yg bunga2 tu..yg lain jgn tgk..

duduk plak..yg kelakonya masa nk bangun ni siap mintak tlg sensei lagik..sbb susah nk bgn...

gambo reramai..sebelah tu budak tunisia..

gambo reramai ngan sensei ngan spouse bebudak ni..my darling ada kelas ar... so tak dpt nk interprem skali..

2 comments:

tini said...

pewit......siapa bilang gadis melayu tak menawan..lalalalala..hehehe..

Unknown said...

ecececece...i gadis bugis hokkay..ngah3