Monday, November 19, 2007

Cik Yuki

Akhirnya cik yuki turun jua... inilah yang aku tunggu2.. sejak tau cik yuki nak turun..aku dah berjaga2..hihihi..excited nak tgk buat pertama kali dalam hidup cik yuki turun... my hubby tak perlah.. dah tak heran ngan cik yuki tu..akhirnya pada pagi khamis sewaktu kami tgh bersarapan cik yuki mula turun membasahi bumi sapporo ini... masa tu hujan..pahtu aku tgk macam ada bende jek.... aku tanya my hubby dia kata..memang sah lah cik yuki..cuma masa tu cik yuki turun dengan air hujan..lagik pun masa tu suhu belum betl2 terlalu sejuk...
Ya Allah... takjubnye aku dengan salah satu anugerah Allah ni...

Masa kat kelas... tgh2 lidah dok tergeliat2 cakap nihongo..tiba2 classmate tunjuk kat luar... Ya Allah...dah putih dah tanah dipenuhi dengan hamparan salji..Subhanallah...
Dan masa balik dr kelas memang masa tu cik yuki ni memang betul2 lebat... dahlah naik basikal..redah jugalah...masa first daya turun tu memang MasyaAllah...lebat..dengan angin lagi..memang sejuk..dah lah pakai kasut kecik..maklumler but tinggi tak beli lagik..memang sejuuuuuuuuuuukkkk.......
Aku tengok org2 jepun ni..ada yang selamba jek pakai skirt pendek masa yuki turun ni.,..ish diorang ni tak sejuk ker....aku ni pakai tebal semacam dah..siap dah jadik macam orang eskimo dah....

Salji yang mula memenuhi kawasan kampus


sian pokok nih...
cantiknyer pemandangan ini...

orang eskimo

salji di kiri kanan


tgk berapa suhu sekarang ni...

1 comment:

tini said...

HaI K.Ila...koNnIcHiWa..nIcE vIeW..