Tuesday, May 15, 2007

HAPPY MOTHER'S DAY

SELAMAT HARI IBU KEPADA SEMUA INSAN-INSAN YANG BERGELAR IBUDAN BAKAL MENJADI IBU.
Hari ibu jatuh pada 13 Mei, bersamaan hari ahad yang lepas. Minggu lepas, dengan tak disangka aku balik dengan cikura ditemani oleh Cik Tini.. bertolak malam... waaa..sangat seronok rupenya memandu di lebuh raya pada malam2 hari... sejuk skek cikura aku tuh..
Pagi ahad tuh, kakak aku plan nak buat sambutan hari ibu pada mami aku yang tersayang dan juga makcik2 aku yang bergelar ibu... meriah ar jugak.. dengan pakcik2 aku yang sangat spoting... ada plak sesi potong2 kek oleh para ibu-ibu...sangat lah seronoknya... hekhekhek... memang besh..
Buat semua kawan2, hargai dan sayangilah ibu2 kita..tak kisah ibu sendirik atau ibu orang lain.. tanpa insan bergelar ibu nih, maka tak sempurnalah didikan kita... dan apa yang aku nak tuliskan di sini, aku bangga lahir dari rahim mami aku... sangat bangga dan sangat bertuah mempunyai ibu seperti mami aku.. Alhamdulillah... semoga Allah panjangkan usia mamiku dan kami anak2nya dapat membahagiakan beliau dunia akhirat..aminnn

1 comment:

Ms.Rainna said...

seronokkan biler sambut hari ibu..time ni ler kite x malu nak tunjuk kan cinta pada ibu :)

**You've Been Tagged! Sila ke blog ;) salam ukhwah :)