Wednesday, August 17, 2005

ogos

\(EnTry Edi$i SediH)/

huwaaaa!!!!!!!!!!!!!!

firstly... aku nak isytiharkan pada sume.. bahawasanya email aku merangkap ym aku iaitu usu_iela telah tertutup dengan misterinya... aku tak tau apasal... hilanglah sumer id kengkawan aku... huwaaa!!!!! makin ilanglah kawan aku..huhuhu..

Sila amek perhatian bahawasanya id terbaru aku ialah ielazalila80@yahoo.com.

Lepas tu aku nk crite..huhu.. aku rasa bulan nih merupakan bulan yang tak tentu arah..jadual hidup aku tersasar dr kebiasaan... huhu.. bulan nih ar bulan memeningkan dan segala2nya berlaku bulan nih.. huwaaa!!!!!!

bulan nih ar projek kene siap, tp tak nmpk lg bila nk siapnya...
bulan nih jugak kiterang kene tido opis... lepas tuh apa yg kiterang buat tu useless.. kene create baru.. (pm.. cemana nih? ni kerja project manager nih)
bulan nih gak aku hampir2 pengsan sbb sakit kepala tak cukup tido...
bulan nih gak aku kene p exam kat jb.. tp aku rasa aku terpaksa berkorban semata2 kerana projek nih..
bulan nih gak makcik aku nak kawen .. yang nih aku tak bleh tahan ... huwaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! makcik aku kawen 27 nih... tp on that time lah aku akan kelam kabut siapkan kerje neh... aku dh bg tau mak... mak pun mcm frust jek bila dengar..mak kata "takper ar kerje lagi penting" tp aku tau mak aku tu..mulut ckp lain tp hati dia lain.. huhuhu.. mak aku ni jenis pendam perasaan.. tp aku tau lah.. mak aku frust sbb aku tak dpt balik.. dah lah tu makcik aku yg last kawen..pah ni takdek makcik dah yg nk kawen..yg ada pun pakcik aku yg umur 23 tahun tuh... pah ni tunggu turn aku ar plak! haaa??????? err..no comment.

huwaaa!!!!!!!! cemana nih.. wahai kengkawan, silalah beri semangat dan motivasi pada diriku ini!!!!!!!!

No comments: