Wednesday, April 13, 2005

pilihan

\(PILIHAN)/

Mmmmm.... speechlessss..
hidup ni kalau terlalu byk pilihan pun susah kan? tak tau cemana nak pilih.. kalau pilih yg ni..rasa yg tu plak besh... kalu pilih yg tu, rasa nyesal plak kalau tak pilih yg nih... haduiiihhhh... lemahnya manusia nih.. nk buat pilihan antara 2 perkara pun sampai berponing-poningan.

Huwaaaa Image hosted by Photobucket.com...mana satu neh... 2 2 besh dan 2 2 tak besh...erkk??? huwaaa dah ramai uran aku poningkan dengan pemilihan aku neh... masing2 memberikan pendapat tersundrik... masing2 nak menolong aku ngan Cik Paah.. Adek Hakem,Kak Ayu,Nahwan,Abg Jep,Epoi,Brad,Ustaz Hilmy,Abg Sufi.. masing2 memberi pendapat masing2.... dan pendapat kakak ngan mak aku lari dari tajuk pemilihan aku... "balik" itulah ayat mereka..huwaaa!!!!!Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com kalau kite balik kat kampung kite nak buat apa... takkan nak dok umah jek... tammo ar..sia-sia ar degree kite tuh.

Susahnya nak buat pemilihan nih.. tp mlm tadik aku sempat bercet ngan bradermacho..ehehe mau prumut neh.. bradermacho, kenal dak? sapa baca majalah Blues Selamanya akan kenai beliau. Penulis Hello Bebeh yang selalu mengulas isu-isu hangat di majalah BS. (Brad kena blanjer saya sbb sy prumut BS neh.. bg Majalah BS ehehehe) beliau sedikit sebanyak mempengaruhi pemilihan aku.. hohoho betoi gak kata beliau tuh. Almaklumlah uran lama, musti banyak pengalaman. InsyaAllah Brad, saya ikut nasihat Brad.. Epoi pung aku rasa betoi apa yg ko ckp tuh..

Cik Paah.. rasanya kite dah ada jawapannya... so we need to struggle. Takper, percaya pada Allah.. kita ada Allah,Allah akan membantu hambanya yang sabar dan berusaha. Kuatkan semangatmu. Ok?

No comments: