Friday, April 01, 2005

i

\(MAJALAH i)/

Majalah i.. korang tau apa itu Majalah i??
i stand for Informasi,Inovasi,Ilmiah,Intelek,Internasional,Islamik...
aku pun baru tau kewujudan Majalah ni di pasaran. Aku tau majalah Ujang jek... maklumlah PCK ada kat situ.. bukan Pua Chu Kang ek.. PCK is Pak Cik Kordi dan lembu beliau...ahaks

Teruknya aku nih,majalah i tu pun aku tatau,aku tau pun selepas mendapat sms berbaur paksaan daripada kawan aku huhuhu..tengkiu tengkiu... aku ingat dia silap taip sms..aku tanya balik apende "i" tuh... dia reply dengan penuh keemosionalnya..hahahaha..kene sebijik kat aku..suri ar,saya tak tau ar...sebenarnya ada isu hangat dalam majalah tuh..tu yang kawan aku tu paksa aku beli tuh,mau ajak berdiskusi la tuh.

Dan akhirnya dalam perjalanan ke upis tercenta nih aku pun p ke kedai pak cik mamak kat bawah nu.. eh eh ..ada ar..tak susah mencariknya.. yea yea... dapat.... akhirnya aku berjaya memiliki majalah tersebut. cover majalah tersebut ialah gambo Ustaz Haji Ismail Kamus.. aku tak sempat baca habih gik... aku baru dok belek2, kat upis mana leh baca majalah beb.. nnt incik boss jeling..takut takut.

Takper..takper yang penting majalah tersebut dah berada di tangan aku. Aku akan membacanya.InsyaAllah.

Ok.. need to challo.
Papais..

No comments: