Monday, February 21, 2005

\(BREACOL)/

Assalamualaikum...
Titian perjalanan Sakura di sambung lagik... setiap entry mempunyai cerita yang tersendiri..walaupun tidak bermakna bg orang lain tp cukup bermakna bg diri seorang Sakura...
Aku tak tau lah..aku ni kurang vitamin ke apa ek? sbbnya asyik batuuuukkkk memanjang... adakah faktor persekitaran? atau pun cuaca? (chewah..nak salahkan persekitaran ngan cuaca plak.)Erm..batuk aku ni dah hampir seminggu... bulan lepas batuk gak..bulan ni pun batuk gak.. adakah batuk ini akan menjadi aktiviti bulanan aku? oh tidak ...aku tak sanggup nak batukk lagik.. perit ooo...
lagik perit kalau kena makan ubat.. ieee... setelah sekian lama batuk aku ni tak menunjukkan tanda-tanda akan pulih..maka aku pun pergi ke kedai.. ini adalah cubaan aku untuk membeli ubat batuk.. BREACOL.. aku pun mencuba untuk meminumnya..
satu sudu... hanya mampu berada dalam mulut saja..tak sanggup rasanya utk menelan cecair tersebut..setelah berhempas pulas dan memotivasikan diri..akhirnya aku pun berjaya menelan cecair tersebutt... iieeeeee... hampir2 nak terkeluar balik cecair tersebut...tergeliat-tergeliat aku menelannya... lps tu satu sudu lagik...sbb kat arahan dia tuh utk dewasa 2 sudu... akhirnya aku berjaya jugak meminum 2 sudu ubat batuk tersebut.. Tahniah buat diri aku...
nota kaki:hhmmm.. ni macam mana nak baik nih..ubat pun takut nak makan?

No comments: