Thursday, January 13, 2005

tah

\(Tatau mau nulis apa!!!)/

Entry yang aku kira cukup memboringkan... kehilangan idea ...
2 3 menjak ni aku rasa sangat tidak best... apa yang aku buat semuanya memboringkan.. huh.. akibat ketidak bestan itu..semalam aku telah melalui satu peritiwa ngeri!!! huhu.. ngerinya!!!
Kejadian berlaku waktu tengahari masa nak p lunch.. dah lah p sensorang kat bawah nun.. pahtu sedang aku melangkah dengan penuh sopan santun..tetiba kaki aku terpeleot.. separa jatuh ar.. cepat2 aku betulkan slipo jepun aku tuh..
(ni baru pakai slipo jepun dah terpeleot,apalagik kalu pakai kasut bertumit tinggi..)
Huwaa!!! kat depan uran yang ramai plak tuh kejadian berlaku... huwaa!!! aku rasa masa tuh jugak aku nak menyorok bawah kereta yang parking kat situh.. tapi kewarasan fikiran masih menguasai.. takpa takpa ..iela..cool.. uran macho akan buat selamba jek.. dan aku pun melangkah lagik dgn machonya mencarik makanan.. padahal masa tuh dari aku kebuluran terus jadik kenyang. last last aku beli pisang goreng jek... ada soran pakcik tu dok tgk kejadian tuh... tersenyum simpul dia... huh..kunun cute ar tuh.

Moral yang terselit dari kejadian ini.. pakai lagik slipo jepun tuh.. slipo jepun pakai dlm upis je.. ko pakai sampai ke luar tu apasal? kan dah terpeleot.Tobat dah, pah pah ni tamau lagik pakai slipo jepun tuh p bawah.

Erm.. ukes tutup kes.. next..

Aku dah start jalankan kempen utk diri aku sendirik.. setiap bulan aku akan beli 1++ buku. Dan aku dah laksanakan pun bermula bulan nih.. aku harap kempen ni akan aku teruskan.InsyaAllah. Last week aku p jenjalan ngan Nahwan.. p beli buku. Banyak gak buku dia beli.. aku beli 2 buah jek. InsyaAllah next month kiterang akan pegi lagik. Lagi pun aku dah lama dok usha satu buku tuh. Insya Allah ada rezeki lebih aku akan dapatkan jugak buku tuh.

Ukes.. tatau mau nulis apa lagik. tsumaranai

No comments: