Tuesday, November 23, 2004

open house

\(WELCOME BACK)/

Assalamualaikum..salam Aidilfitri semua..
Hish, bersepah sket umah(blog) aku ni..maklumler balik kampung 10 hari..So, mcm mana ngan hari raya korang?
Aku biasa jek.. boring..maklumler dah beso ni... betullah orang kata, raya ni untuk bebudak jek,uran tua just raikan diorang jek...
Hari raya aku tak ke mana, dok umah jek.. masa mlm raya pertama ngan kedua paling memboringkan..aku dok umah berdua jek ngan mak aku..kakak aku balik umah mak mentua dia, abang aku pon sama.. so tinggallah aku ngan mak aku ngan kucin2 aku ngan ikan aku si Nemo tuh (aku tak citer aku ada sekor ikan guan (haruan) nama dia Nemo).Boringnyer Tuhan je tau..tgk tv pon bukan ada citer best.. citer mengarut banyak ler. Kucin2 aku plak time tulah dia nak tido..sumer tido..aku nak kaco pun tak sampai hati. Eh..korang..aku lupa nak cakap..kucing aku si Jempang baru melahirkan anak ..4 ekor lagik..cumel -cumel... so kucing aku ada 9 ekor sumernye..ehehe..
Hari raya ke tiga barulah member aku si Ani datang umah aku ngan anak2 dia, pastu barulah aku ngekot dia p beraya umah Siah ngan Mala.. Hari raya ke 4 baru aku p beraya umah makcik2 aku..tu pon yg kat sebelah umah..dahsyat tol sebelah umah pon raya ke4 baru p..mana taknya nak nunggu kakak aku balik dr beraya, kiterang yg tak beraya. Pakcik2 makcik2 ngan sepupu sepapat aku pun pas tu baru dtg umah aku..
Pastu kan yang aku tak puas ati kat diorang nih,time aku nak berangkat balik baru ar memasing nak buat open house.. geram btul.Every year mcm tu..time aku dah siap bungkus kain baju sumer br ar call ngajak p open house diorang..kalau aku tatau
takper..ni aku plak yg jadik tukang inform kat sedara mara aku sumer..mana aci camnih.. hesh.. marah tolll. huh..
Ukes ar malas nak citer pasal open house.Nak ucap tahniah pada Mala sbb dah jadik tunang orang hari Sabtu ari tuh.. Tahniah Mala.. dah sampai seru ko ek..so tinggal Nisah,Siah ngan aku jek.Tp depa berdua tu tak lama lagik sampai seru..aku?

Emm..tatau nak citer apa lagik, sbb sumernyer bende yang membusankan. Takyah tulis ar ,sat gik sapa baca dia jadik busan.
Errr..takder sapa buat open house ker? ngajak ar aku sama..

SELAMAT BER OPEN HOUSE SEMUA!!!

No comments: