Monday, September 13, 2004

sakit perut

\(ISNIN)/

Assalamualaikum...
erm... korang apa kabo sumer? aku biasa jek...
hari ni pose... hari senin kan.... tengah hari tadik call mak, mak pose jugak... semalam pon mak pose gak... sian mak, letih gaknyer dia, dah lah pose, nak melayan lagik bebudak 3 orang tuh...yang lagik 2 orang tuh dah besar sket, oklah tapinya yang si Irfan tuh... musti banyak kerenah dia...maklumlah budak baru nak membesar..musti nakal.
Aku tanya kat mak pasal Shira, mak kata Shira tak pernah datang lagik, first and last masa hari aku balik kampung dulu lah, masa kenduri tuh...abang aku baper kali dah janji nak bawa ksi Shira tu tido kat rumah, sebab si Shira tu sejak lahir tak pernah tido kat umah kiterang lagik. Mak kata takut jek dia tak kenal family kite, sebab yang jaga tu nenek dia belah kak ipar aku. Mustilah tak rapat ngan family aku tuh... mak pulak nak lah bermanja-manja ngan cucu dia, maklumlah first time dapat cucu pompuan...musti feelnya tuh lain...
Takper lah, nanti ada masa tu depa datanglah... aku dah lama tak balik kampung nih..
Dah lama tak jenguk kubur arwah abah ngan arwah abang aku.. aku dah rindu kat kucing2 aku tuh... musti dah besar anaknya si Onggek ngan si Jempang tuh..
InsyaAllah akhir bulan nih aku baliklah kot.. tu pun kalau boleh, aku ni cuma boleh merancang, Allah yang tentukan semuanya..
Erm..balik ni nak buka apa ek? nak masak ker nak beli ek? kalau Bert pose gak, kena masaklah nampaknyer nih...erm, masaklah, sardinus ada, telur ada, ikan bilis ada, belasah jek lah sumer tuh....
Erm... i think stop here lah...
Sayoonara

No comments: