Friday, September 03, 2004

Mingguan Wanita

\(MINGGUAN WANITA bil 1085)/

Assalamualaikum...bertemu kembali di ruangan sakuraku ini...chewah....
Erm..ari ni aku nak kongsi apa yang terdapat dalam majalah yang aku baru beli nih....
Tapi ari tak bleh criter gik sbb aku tak baca lg majalah ni.... nak tau majalah apa?
Jeng jeng jeng... MINGGUAN WANITA....
Masa aku study dulu,tetiap minggu aku beli majalah ni.... memang best majalah ni..banyak bende yang boleh di kongsi..tp yang paling aku suka..ruangan motivasi bersama Dr HM TUAH ISKANDAR.... tp lepas dah abih study ni aku dah jarang beli dah, aku akan beli kalau ada isu -isu yang pada aku menarik...
Tp isu minggu nih memang best..kalau tak,takkan aku bleh teruja bile tengok muka depan majalah ni....dahlah muka depan dia "budak iklan" yang aku suka...ala nama dia Nora Danish..yang comel tuh, yang ada kat iklan maxis..yang pakai kostum kucing tuh...comel...tu antara satu sebab aku beli..lagik satu isu minggu nih memang best.... ehehehehehe... bestlah jugak kan... ruangan cerpen,misteri,ruangan masyarakat pun best...
Memandangkan aku tak baca majalah ni lagi, dan aku belum meneroka isi kandungannya, so InsyaAllah esoklah yek atau hari yang akan datang aku akan kongsi isu-isu ni dalam blog kesayangan aku yang dah bertukar wajah ni...
Korang perasan tak perubahan pada blog aku nih? ada ahli baru... Cik rama-rama.... dialah yang akan menjadi penyeri dalam blog aku nih.. ehehehehe...
K ar... got to go now...Sayoonara!!!!!!!!!

** Aiyak..isuk mau prizen apa nih? minggu nih kiterang banyak buat kijer lain..

****Hoh!!! ada orang kata aku makin gemokkk!!!! huwaaa!!!!

No comments: