Wednesday, August 04, 2004

Selasa

\(EMAIL LAGI!!)/

Assalamualaikum...
Erm..apa kabo sumer?
Hari ni hari first dalam minggu ni aku p opis, sbb semalam aku baru balik dari kampung.. best wooo balik kampung, jumpa mak aku yang tersayang, kakak aku,abang aku,anak-anak sedara aku yang 4 orang tu... erm..Syira , Syira.. kuat tido rupanya ye.. takper..kecik kecik tido puas-puas dah besar nanti toksah tido dah...wahahahaha... apa lah depa ni, buleh p tukaq nama si Syira tu pada Wani..tak mo!!! aku dah bagi nama Syira, pakai jek ar...ni rasa nak guling-guling ni, aku rasa kalau aku guling-guling musti depa dengar cakap aku..wahahahhaha...

Hari Ahad ari tu kenduri kat umah aku... kekonon cam gathering femli aku lah... siap femli abang ipar aku datang satu van, pak cik aku kat Kulai pun balik... kira penuh ar rumah aku tu..walaupun kenduri kecil-kecilan jek tapi meriah ooo... Alhamdulillah... tapi dalam ramai-ramai tu ada jugak anak makcik aku yang aku tak kenal...ehehehhe..maklumlah aku bukan bermastautin pun kat kampung aku tu, so banyak le perubahan yang aku tatau...

Lagi satu adik sepupu aku tu dah pregnant rupanyer...dah 5 bulan,patut pun nampak tembam jek, tp aku segan nak tanya..kang kena jeling ngan makcik2 aku kang,sbb anak dara tak elok tanya hal-hal macam tu....ehehehe.... pastu makcik aku dah 8 bulan, makcik aku lagik sorang tu pregnant gak tp tatau berapa bulan... huiyo..tak lama lagik aku akan dapat sepupu lagik,maka bertambah meriah ler femli aku ni.. Alhamdulillah semoga Allah sentiasa mencurahkan kebahagiaan pada keluarga aku..Aminn...

Erm..Semalam yang tak beshnyer aku dapat email lagik dari "dia".. ada ke nak jadik "kawan" aku... tak kuasa aku... sorry lah saya tak kawan ngan laki orang... sudahnya seharian aku hilang mood kat opis ni, senyap opis ni tanpa suara aku yang merdu bak buluh perindu ni... siap Syed tanya lagik kenapa aku senyap, dia kata slalunya suara aku jek yang kedengaran dalam opis ni..muahahahaha..
Tapi yang buat aku motivated sket bila coding yang aku buat tu berjaya!!! yea!! yea!! dah buleh baca dari SQL ..yea yea!!!

A lot of thanks to my friends .. Kak Ilah yang banyak bagi pendapat dan semangat...
Pada kawan aku Epol... yang telah membasuh pemikiran aku dan bagi pendapat membina dan seterusnya membangkitkan semangat aku... yang janji nak tolong aku untuk lupakan budak tu... Thanks a lot.... tapi apsal aku tanya ko tak jawab ha? ym ngan aku tapi aku tanya tak jawab trus kluar...dah lah aku tgh kecik ati,makin kecik ati aku ko tak jawab msg aku...tapi tak pa lah....

Oklah ... i think i want to stop here.....

Papai...

Wassalam...

No comments: