Tuesday, July 13, 2004

ISNIN YANG MEMBUSANKAN

\( ISNIN YANG MEMBOSANKAN)/
Assalamualaikum...
ERm.. Isnin yang membosankan.. aku betul-betul hilang mood untuk buat semua kerje-kerja ni..pagi masa takder network jek aku buat kerje kejap, lepas network ada aku surf internet...aku download resepi, aku chatting, aku surf internet untuk cari reference..aku betul-betul moral down.....

Ditambah plak dengan kaki aku yang sakit ni, perut aku yang sakit... memang betul- betul moral down... mood pun takder..

Balik rumah pun goreng jemput-jemput, makan pegi solat, baca Al-Quran, tido.........zzzzzzzzzzzz... bangun dalam pkl 3 pagi.. mandi, solat, baca buku kejap, pastu tertido balik...

Aku tak tau lah apa nak jadi ngan life aku sekarang... aku macam tak nampak masa depan aku, aku tak tau perjalanan hidup aku pada masa hadapan macam mana... but life must go on.. Allah yang tentukan semuanya.. aku sebagai khalifah di muka bumi ni hanya mampu berusaha dan bertawakal..

Ya Allah, ampunilah segala dosa-dosaku... kuatkan keimananku, kuatkan semangatku untuk meneruskan kehidupan di dunia ini Ya Allah...Jadikanlah hambaMU ini hamab yang bersyukur atas segala nikmat yang KAU kurniakan... AMIN YA RABBAL AALAMIN

No comments: