Thursday, January 17, 2008

Aku yang terasa down

Salam..
Ari ni aku rasa down sangat..semangat hilang...
hari ni merupakan hari pertama kelas semenjak tahun baru nih... kiterang bercuti dr 21 disember hari tu...
Sampai2 kelas..tgk kelas lagi satu pun ada..crowded lah jugak kelas yg kecik tuh...
pahtu masa belajar tu aku rasa aku sorang jek yg tak dpt nk catch up apa sensei kata...pakcik ngan makcik aku tu org korea... berair air dia cakap nihongo ..aku sepatah haram aku tak dapat tangkap...
pahtu masa buat latihan td... aku tak dapat buat pun..padahal bende tu senang sgt,dah belajar pun... lg pun aku tak dapat nk konsentret sbb pakcik tu berlagak sgt ..asek suara dia jek yg dgr... geram ar jugak... pahtu suasana kelas yg bising...hiii aku tak blh belajar dlm suasana mcm tu...nasib baik minggu depan kelas asing balik semula...
aku rasa kenapa ler aku tak dapat nk lancarkan nihongo aku nihh.... kenapa pakcik korea tu boleh cakap aku tak boleh.... adakah kerana aku kurang belajar? padahal aku belajar !!!!! huaaarggghhhhhh!!!!!!!!!!! tenseeeeennnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!

1 comment:

tini said...

sabo sis..slow-slow belajo..lama2 terkeluar air liur pakcik korea tu dengo k/ila cakap jepun..hehehehe..