Monday, January 03, 2005

2005

\(WELCOME 2005)/

Welcome 2005..
New year..new number...new life (hopefully)...new age!!! huwaaa.... but same person...
Melangkah ke tahun baru, aku dah ada my own agenda. Pagi-pagi jek dah bersiap untuk explore jalan ke UNITAR. Lonely tau..huh,sangat berani ini budak.. temanya ialah "LIFE IS ABOUT TRY AND ERROR" ...
Ish buat per kat UNITAR tuh? ehehehe... ish... adalah...
Ukeslah sebenarnya aku p sbb join gathering ... aku kan bergiat cergas dalam satu forum Islam tuh.. tema gathering kiteorang nih "UKHUWAH FILLAH SEHARUM FIRDAUSI" huiyyooo.besh besh..teringat plak aku nama bilik aku kat MISC dulu.. kat depan pintu
bilik aku tuh terpampang.. "TAMAN FIRDAUSI".. mmg betul pun mcm taman, sbb kat dlm bilik aku tuh aku tampal bunga-bungaan... lagi pun asal masuk jek bilik aku tuh, sejuuuuk jek... rasa tenang jek bila dapat jejak kaki dlm bilik,apalagik kalu dapat
landing atas tilam empuk aku tuh..fuhhh,sgt serunuks. Dapat plak tinggal sensuran takdek uran kaco..lagik bertambah ke"best"annya
Gathering nih..sbnrnya utk Muslimah jek.. yang Muslimin tak dek.. Inilah first time aku join gathering yang melibatkan forum..selama ni pun gathering untuk kelas SE3 ngan SE4 jek...
Kat sinilah aku kenal sapa Nahwan,kak Sakinah,Bayulaut,Excell,Ummu Khair dan macam2 gik ar... bila aku register nama aku ngan nick aku jek depa gelak..."oooo..inilah kak "tuuutttt"(tokleh cakap,rasia)" ..apsal depa gelak ha? lawak sgt ker nick aku tuh? ish ish ish..sian aku..punye susah aku create nick tuh,depa leh gelak..ekekeke..aku pun bila fikir balik nak tergelak gak..
Nak tau apa nick aku? ish tokleehhh, bahaye.. Nahwan...syhhhh..jgn pecah rasia..Farah pun sama..diam-diam ar.
Aku join depa tuh sampai tengah hari jek,sbb pahtu aku kena bergegas balik umah sbb ada budak baru nak masuk umah aku nih....ish kena buat minggu orientasi kat budak ni nih... em....sat pk nak soh budak ni buat gapo ek... haa...apa kata reging dia basuh baju aku selama semenggu...muakakakakaka...ahahhahahaha...
Tp seronoklah aku sbb dpt jumpa depa sumer,terutamanya member kamcing aku si Nahwan tuh.. kicik cumil urannyer... selama ni dok bercet jek. Baru tahun ni dpt jumpa.

Buat Acik Ju n Acik Farah kat Kuantan tuh... relax..sabo sabo..saya tau, awak sumer rindu kat saya..sabo eks.. Buat kijer tu leklok,jangan tesyen2... Temanya ialah "TENSYEN2 TAK BAIK UTK KESIHATAN", dan jangan anggap masalah sebagai masalah.

Apa azam baru korang? (asal tahun baru jek musti ada azam..ish si azam gak dapat nama..si Roslan ke, si Razak ker, si Dollah ke..tak dapat nama pun, si azam gak yg glemer bila tahun baru)

Erm..azam baru aku.. 1 jek.. Aku nak hidup aku lebih baik dr semua segi berbanding tahun2,hari2,jam2,dan saat2 yang sebelumnya..(terutama tahap keimanan) InsyaAllah..Amin Yaa Rabbal Aalamiinnn.

No comments: