Monday, June 13, 2005

berita dr kampung

\(Khabar dari desa)/

Assalamualaikum..hai..apa kabo? sihat? Aku? Aku Alhamdulillah,Allah tuhan Yang Esa masih memberiku peluang untuk bernafas di bumiNya ini.. dan untuk aku meneruskan tanggungjawab aku dilahirkan ke dunia ini... Syukur padaMu.. dan ini membuatkan aku semakin sedar siapalah diriku di dunia ini... kekadang nikmat dari Allah membuatkan kita rasa semakin "kerdil" dan kekadang semakin "besar"..insaflah wahai umat...sedarlah siapa dirimu sebenarnya.. hohohoho..tu baru muqaddimah..

Malam Sabtu hari tuh aku balik kampung..yea yea .. beshnya..walaupun sempat bersama family hanya hari sabtu tuh jek, tp aku tetap puas hati.. mak cik aku siap buat bbq lagik sempena aku balik kampung..hohoho terharunya..sayangnya makcik aku kat aku..tp mmg selalu ar dia buat time aku balik..time tuh la semuanya boleh berkumpul sama-sama. Almaklumlah aku sorang jek yang dok jauh dalam femli aku tuh... so time aku balik tulah semua keluarga Haji Hassan boleh berkumpul..besh besh.. Aku bersyukur di kurniakan keluarga yang mcm ni..

Anak-anak sedara aku pulak dah semakin nakal,terutamanya Irfan..makin bising mulut dia.. sejak dah ada "emon" baru nih.. mmg tak lepas dari "emon" dia tuh, p memana bawak emon...

Anak2 kucing aku yang 7 ekor tuh dah tinggal 3 ekor..huhuhu.. semuanya dah kembali ke Rahmatullah..nak buat cemana Allah lebih sayangkan mereka.. tapi semua kucing aku ok ar..sihat dan kuat..hohoho...

Alhamdulillah, tak tau bila lagik nak balik kampung, tp bulan 8 ni makcik aku nak kawen.. makcik aku ni merangkap adek arwah abah aku, sama umur ngan kakak aku.. maksudnya lepas dia kawen... so tunggu batch aku la plak.. dan batch aku plak..aku lah ..huwaaaa!!! aku ker?? tak bleh suruh adek sepupu aku yang br lepas SPM tu dulu ker?? hoh..takpa ada jodoh maka tibalah masa aku..hohoho..
ukes ar kene brenti sini sblm melalut...
bubbyes....

No comments: